Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

LIVET PÅ DEN LJUSA SIDAN???

Av mellar - 1 mars 2011 12:44

 EN PANNKAKSTÅRTA ÄR BARA ETT FÖRSÖK ATT

SKAPA ORDNING I KAOSET

 - VISSERLIGEN GOTT -

MEN FORTFARANDE BARA ETT KAOS PÅ TALLRIKEN ;)

 

 

 

 

 

 

 

"But what goes up must come down"

 

 

 

Klok man den där Tom Petty... Väljer att tolka det som att jag nu kan käka kebabtallrik igen då... ( som jag sist åt i lördags ;) 

 

 

HELT LEGITIMT DESSUTOM!

(Haha, förlåt... va tvungen att bjuda på den ;)

 

 

 

Learning to fly...

 

 

  

  

 

 

 

Det blir vad du gör det till... 

 

 

Har nu, vid 33 års ålder bestämt mig för att ge mig själv en period av egentid... Kom som en "aha-upplevelse" från ovan, att det faktiskt kan va behövligt... klokheten kommer med åldern???  Hm, insåg nu precis att jag just erkänt att jag är GAMMAL... (men va fan gör det om hundra år, när allting kommer omkring ;)

 

 

Så; nu skall jag lägga min energi på positiva saker o få ändan ur vad gäller andra, som t.ex min fysik o intressen...

(Förtydligan: har ej med min barntid att göra, den är alltid underbar)

 

 

DÄRFÖR MINA KÄRA VÄNNER 

 

- SÅ BÖRJAR JAG MITT NYA LIV -

 

- IDAG!!

 

  

 

.... o nu vet jag att alla tänker "igen"....

(jajaja, veeeet att mitt nya liv startar typ varje vecka i och för sig, haha)

 

 

MEN; denna vecka börjar bra... Idag har jag tränat social samvaro varvat med fikapass o till kvällen skall jag gå en aggressionskurs på Interflora... ;)  Imorgon blir det träningpass varvat med arbets samvaro, på torsdag tänker jag slå två flugor i en smäll o träna "Leo samvaro" plus fikapass i ett, o kanske även varvat med ett "hockey-nära-att handla-i-kiosken-men-ska-inte-görátt" samvaro... Sedan till helgen... JA - DÅ E DE FAN DAX ATT SABBA ALLT SÅ MAN KAN STARTA OM IGEN - NÄSTA MÅNDAG! ;D

 

 

 

 

Man måste våga misslyckas för att lyckas...

 

  

 

 

 

Trevlig tisdag mina vänner!

 

...Och går det åt helvete med mina ambitioner, så kan jag alltid klippa av lite mer hår kanske... Har fått till mig att det är en bra bantningmetod... om än en aning smärtsam! Men då har man ändock lyckats med något! ;D

 

 

KRAM

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mellar - 13 mars 2013 18:08

- VI KANSKE INTE KAN FÖRÄNDRA VÄRLDEN - - KANSKE INTE DE RUNT OMKRING OSS - - MEN KANSKE VI KAN FÅ MÄNNISKOR ATT TÄNKA TILL - - TÄNKA OM - - TÄNKA NYTT - - DET BEHÖVER INTE VARA EN OMÖJLIGHET - - BARA VI GÖR ETT FÖ...

Av mellar - 14 april 2012 23:41

Maybe I'm not listening... ...so blame it on my A.D.D     Denna kåk har varit våranuti många herrans år.   (Japp, det stämmer. I trettiofyra år har jag bebott denna kropp. )   Denna kåk har varit våroch det har nog satt sina spår. ...

Av mellar - 13 april 2012 20:24

EN LIVSLÅNG KÄRLEKSAFFÄR         Fem år av vänskap...    För fem år sedan satt min Leo o jag en dag på jobbet o pratade, hon ville ha motivation till att sluta röka - jag ville stötta... Vi bestämde oss då för att lägga en peng för v...

Av mellar - 12 oktober 2011 19:29

INGET GOTT SOM INTE HAR NÅGOT ONT MED SIG INGET ONT SOM EJ KAN TILLFÖRA NÅGOT GOTT            Angående det nya "rönet" att en chokladbit om dagen skulle motverka Stroke....       Sonen: Är bra att äta choklad var dag nu, för då ...

Av mellar - 6 oktober 2011 19:17

DE TROR JAG ÄR BLÅÖGD... MEN NEJ - JAG HAR BRUNA ÖGON... ;)            Teknikens under var det ja...     ...Ta det lugnt, ha det bra,du är värd att koppla avLuta dej lugnt tillbaka, välj rätt apparat...       ...Så har då...

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards