Direktlänk till inlägg 15 november 2010

LEO´S ON THE DANCEFLOOR

Av mellar - 15 november 2010 10:15

DEN KJOLEN SLUTAR JU INNAN DEN ENS HAR BÖRJAT!

( Dottern om min kjol som hon uppenbarligen fann för kort ;)

  

 

 

 

 

 

Åhhhh... Min Leo och jag har nu varit på en kanon weekend till Helsingborg!!

 

 

 

OCH ATT VI KAN DANSA SKITEN UR HELSINGBORG DÅ!

OCH ATT HELSINGBORG KAN SUGA SKITEN UR OSS DÅ!

 

 

 

Jag är helt sluuuut nu - min ben värker... kroppen värker... ja; hela mitt väsen bara fullkomligen skriker TA MIG TILL ETT VILOHEM. ;) Men så kul vi haft, även om vi nu formligen rullar oss fram. För är det något vi Leos kan - förutom att dra hjulväskorna efter oss likt sanna "pantertanter", så är det att äta. ÄTA är en underskattad hobby. Vi började redan på perrongen vid avfärd att inta fika, sen var där fika fika, lunch, fika, middag, fika... ja ni fattar.

 

 

 

 

TACK min Leo för helgen!

  

 

 

 

 

I never miss a beat
There's people watching me
Watch me getting physical, out of control
Come and give me some more
I like to move it
Let's get out on the floor
Turn up the music

 

 

 

 

Denna weekend fick klackaskorna gå heta på dansgolvet! Och visst är det kul att se hur folk (inklusive mig då ;) efter någon drink bara dansar - lite - stelt... till att efter fler dringar bara dansa - lite - bättre... till att efter många drinkar bara vara - den - bästa - jävla - dansaren - ever!  Jag var verkligen inget undantag ;) Nä, där var man i en stad utan några "känningar", och då bara måste man ju passa på... Jag säger bara: TACK GODE GUD att minnet är bra men jävligt kort! För dans på podiet, med kommentarer efter som, "tänker du lapdansa på håll för mig hela kvällen" kommer INTE att ske i Karlskrona city by night NÅGONSIN... eller?? ;)

 

 

 

 

 

Underbar känsla att ha så mycket av livet framför sig

  

 

 

 

 

 

Nu skall här fixas inför soffhämtningen imorgon!

Ha en bra Måndag

Kramar

 

 

 

 

  

 

 

  

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mellar - 13 mars 2013 18:08

- VI KANSKE INTE KAN FÖRÄNDRA VÄRLDEN - - KANSKE INTE DE RUNT OMKRING OSS - - MEN KANSKE VI KAN FÅ MÄNNISKOR ATT TÄNKA TILL - - TÄNKA OM - - TÄNKA NYTT - - DET BEHÖVER INTE VARA EN OMÖJLIGHET - - BARA VI GÖR ETT FÖ...

Av mellar - 14 april 2012 23:41

Maybe I'm not listening... ...so blame it on my A.D.D     Denna kåk har varit våranuti många herrans år.   (Japp, det stämmer. I trettiofyra år har jag bebott denna kropp. )   Denna kåk har varit våroch det har nog satt sina spår. ...

Av mellar - 13 april 2012 20:24

EN LIVSLÅNG KÄRLEKSAFFÄR         Fem år av vänskap...    För fem år sedan satt min Leo o jag en dag på jobbet o pratade, hon ville ha motivation till att sluta röka - jag ville stötta... Vi bestämde oss då för att lägga en peng för v...

Av mellar - 12 oktober 2011 19:29

INGET GOTT SOM INTE HAR NÅGOT ONT MED SIG INGET ONT SOM EJ KAN TILLFÖRA NÅGOT GOTT            Angående det nya "rönet" att en chokladbit om dagen skulle motverka Stroke....       Sonen: Är bra att äta choklad var dag nu, för då ...

Av mellar - 6 oktober 2011 19:17

DE TROR JAG ÄR BLÅÖGD... MEN NEJ - JAG HAR BRUNA ÖGON... ;)            Teknikens under var det ja...     ...Ta det lugnt, ha det bra,du är värd att koppla avLuta dej lugnt tillbaka, välj rätt apparat...       ...Så har då...

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards