Alla inlägg den 15 september 2010

Av mellar - 15 september 2010 07:17

 

Vem kom på att lura folket att man skulle stå sig längre på havregrynsgröt?....

 

 

Gick o la mig tidigt igår, spänd o lite nervös inför idag... Låg och funderade lite och sen kom jag på ATT JAG HADE MISSAT KÄKA KVÄLLSMAT! Jag KAN glömma att äta... Herregud, är ju som att kakmonstret i mupparna skulle rata kakor. Så - jag steg upp igen och ÅT och gick sen o la mig igen..  ;)

 

  

 

 

( Idag sker bukplastiken)

 

Dax att skrämma tjuren?

 

Fick ett fint erbjudande av min Leo igår om att bo där i skogen hos henne och hennes gubbe under min första tid som sjukling. MEN - sekunden efter att erbjudandet givits - så togs det tillbaka igen. ;) Ett kortare bästföre datum än vad Anna Book hade.  Nu var det ju aldrig aktuellt, för vi vet ju båda att HERREGUD det hade varit en omöjlighet. De har varken vattensäng, speglar i taket eller röda sidenlakan i sängen o inte heller någon lite "butlerplinga" på sängbordet... Vad jag vet, bör tilläggas, har iofs aldrig varit i deras sovrum...  ;) Kan se framför mig hur jag likt Hacke Hackspett (i Kalle Ankas jul) poppar upp lite här och där hemma hos dem... Emellan dem i sängen, i knät på dem när de sitter o softar vid tv´n... ja, tror fan jag suttit där på tvättmaskinen när de s..... t.om För är det något jag kan - så är det att SÄLLSKAPA!

Så; tusen TACK för erbjudandet men.... NEJ TACK Å ERA VÄGNAR. ;)

 

  

 

WHO KILLED LAURA PALMER???

 

 

Att leva med mig kan vara mer smärtsamt än en brasiliansk vaxning...   

 

 

Ha en UNDERBAR dag mina vänner  och ni andra oxå ;), nu skall jag snart in o "karva på steken" ...  Bukplastiken sker vid ett idag och jag blir kvar över en natt. GUD så skönt det ändå känns nu att äntligen få den gjord!

KRAM OCH PUSS

 

  

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards