Alla inlägg den 19 september 2010

Av mellar - 19 september 2010 16:00

Don´t make me laught - it hurts like hell ;)

  


Fast det är ingen risk för att man skall garva ihjäl sig direkt... Räcker med att kolla in nattduksbordet vid sidan av sängen. Fullbelamrat med omläggningsmaterial, tabletter och koppar... Finns inte tillstymmelsen till något roligt där, eller jo griptången ligger ju förstås där oxå. Min nya leksak. Andra roar sig med att t. ex "leka" med elektronik. Jag roar mig med att öva nerdyk, valupphopp och kasta saker på golvet... Bara för att sedan kunna använda MIN NYA griptång att plocka upp saker med igen... Och visste ni att där sitter en magnet på ena sidan???  Sysselsättning på hög nivå ;) Så; där ligger jag i sängen och TYCKER SJUKT JÄVLA SYND OM MIG SJÄLV!!! JAJAJA, MAN FÅR TYCKA SYND OM SIG SJÄLV - DET ÄR SANN KÄRLEK DE! ;)


Aktiviteter råder det en sinande inkomst på. Jag ligger där på rygg - finns inget annat läge - viftar på tårna lite, blinkar med ena ögat o sen det andra ( saker ser ut att flytta på sig då ) OCH TERRORISERAR ALLA STACKARS MÄNNISKOR MED MIN TRISTESS. DET är nog det roligaste av allt. Fast igår "straffade gud mig genast" genom att sätta en halstablett i halsen på mig. ( ok, liiite dumt att ligga ner och käka tabletter, MEN VA FAN ;) Inte att rekommendera dock, att hosta var som om någon gjorde något ytterst absurt och smärtsamt försök att ta kål på mig... MEN JAG ÖVERLEVDE ;) 


IT AIN´T OVER UNTIL IT´S OVER

Tack för att ni står ut...   



Har nu legat och kollat ett IDOL - maraton... Och nu ska jag avslöja en hemlig SKILLS jag har - som INGEN kommer att tro på MEN som finns där; JAG HADE FYRA I MUSIK, JAJA; Det betyder ATT jag kan sjunga (mer än Hosianna ;). I högstadiet, efter att ha avrättat "Let it be" SOLO, utan något accompaniment what so ever... Så fick jag en FYRA! Kan visserligen ha varit en "medalj" för mod och tapperhet... Men NÄ, det var nog för min ljuva stämmas skull... rakt av! ;)




AND PIGS CAN FLY...

  



Ha en fortsatt bra Söndag mina vänner så ska jag försöka göra ett "uppsving"
 i positivitetens tecken tills imorgon...

KRAM

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards