Alla inlägg den 18 september 2010

Av mellar - 18 september 2010 11:20

DET FINNS INGET "JAG" I ETT LAGARBETE

  



Att vara hjälplös kan ibland kännas jävligt patetiskt...



Dags att boka en nanny???


Mina vänner är så söta. De turas lite om att "ta hand" om mig... Är ju inga "mastodontbesök" jag kräver, men en liten fikapause ( pause från ryggläget då ;) uppskattas alltid! Igår kom mina kära vänner med fika till mig. Där var Ida, den ständiga dietutövaren, just nu är det viktväktarna som gäller och hon är jätteduktig! Men igår var det Fredag och då fick pointsräknandet stå tillbaks lite och där räknades rutor istället... Chokladrutor ;) Sen var Anna med, den ständiga vegetarianen... Hon som inte äter ko och som ersätter köttfärs med quornfärs... Ja; hon tycker det är så gott att hon till och med BOKSTAVLIGEN slänger ner en "färdig" tacos i väskan hemma hos folk, som tur är sin egna väska då... Doggybag ANNA??? ;) Sen var lilla Jossan med... Och hon är ju bara "Jossan", så söt snäll försynt o gooo....

Ja; så där satt vi då i köket och pratade, drack te och fikade på mamma Paulas goda köpekakor (Tack Paula, tur Anna har ditt kort ;). Ja, där satt vi då, tre heta brudar.... oxå jag. Tre partybrudar och en myspyskärring. "jag kan redigt se hur du kommer att se ut som gammal tant, krokig (kan ej gå upprätt ännu) haltandes och med ruffsigt hår" sa Ida skrattandes. Förstår inte alls vad hon menade där ;)

Men visst, det ligger nog något i det Ida... 


  


GRIPTÅNGEN - DEN SANNA VÄNNEN I NÖDEN!
Tack gode gud för denna pensionärsattiralj...



Har ni tänkt på vilken underbar känsla det är, när man vaknar upp och ligger bredvid någon man bryr sig om... Det kan vara en man, kvinna, barn, djur... men den där fantastiska känslan när man blir glad i hela kroppen av att få vara den som ligger intill...

  


Nähä, då var det dags för dagens GÖK! 

För den som inte vill ha ett rent helvete... haha ;)

 

HA EN BRA LÖRDAG!

KRAM OCH PUSS


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards