Alla inlägg den 28 september 2010

Av mellar - 28 september 2010 18:30

HUDEN ÄR KROPPENS STÖRSTA ORGAN :)

    

 

 

(OBS! TA NU DETTA MED EN NYPA SALT! ;)

Åh, kan hälsa på min "kompis" varje dag nu... ståendes alltså ;) Haha, jag vet att jag är knäpp som skriver detta... Inte så att jag direkt gör det bokstavligen - men va fan ärligt; det var rätt länge sedan man hade  en "platt" mage nu. UNDERBART! :)

  

 

Ska bjuda på en annan sak oxå, för att citera plastik kirurgen på kliniken i Landskrona, "en positiv bi - effekt som många upplever efter en bukplastik är att hönan blir lyft".

JAJAJA, DET ÄR SANT! Han sa precis så... Jag gick ut därifrån efter konsultationen MER FÖRVIRRAD ÄN INNAN.

Visste inte att "den" kunde hänga. Haha... detta är sann humor kära vänner! Självklart inget jag hade haft reflektioner på innan - tror ingen söker för DET "problemet". Men gav i alla fall mig ett leénde ;)

 

 

    

 

  Att ha min kropp känns just nu ungefär som att få en IKEA skohylla i julklapp (har en sådan ligger här OMONTERAD fortfarande, by the way ;) Kan jag tänka mig i alla fall, har aaaaldrig fått någon bokhylla i julklapp i och för sig...

(ni vet den - "alla andra..." ;)

Där är ett paket med ett halvfärdigt innehåll samt  med en obegripbar bruksanvisning. Och det känns som en EVIGHET innan allt blir "klart"... MEN - i Mars, kära vänner - skall allt vara "på sin plats" och "färdigmonterat"

JIPPI!!!

 

 

  

En reflektion...

 

Vart har alla dörrknackare tagit vägen??? E det dom som fått anställning som telefonförsäljare på festivaler o marknader o på ALLA mataffärer o JA PRECIS - ÖVERALLT FÖRUTOM PÅ DASS... Känns det som i alla fall... Någon mer än jag som tycker de är lika dryga som dörrknackarna var???

 

 

Slutligen så hörde jag på nyheterna att de gjort en massiv studie som visade... ATT KVINNLIGA FÖRARE ANVÄNDER BLINKERS OFTARE ÄN MANLIGA FÖRARE - NO SHIT!!!

Hade de bara kunnat ringa mig om så hade jag lätt kunnat komma till samma slutsats - till en billigare kostnad ;)

 

 

TREVLIG KVÄLL NU ÖNSKAR BITTERF.....

(varför förvandlas just vi kvinnor till små djävlar en gång i månaden?)

 

  

 

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards