Alla inlägg den 22 september 2010

Av mellar - 22 september 2010 21:00

VARFÖR BYTER ALLA TANTER UNDERBYXOR NÄR DE SKALL TRÄFFA DOKTORN?

  



Idag skedde ett återbesök på sjukhuset. Och att "återbesöka" är inget man bara gör NÄR MAN TYP ÄR DÖENDE, HALT O OKÖRBENÄGEN... Nej, först måste man anlita färdtjänsten ( TACK Emma ) och sedan får man lov att stiga upp i ottan för att vara färdig och redo att åka runt lunchtid...


Väl på sjukhuset så släpptes jag av direkt utanför huvudentrén, gick in (fortfarande böjd som en ostkrok) och gick raka vägen till... RESTAURANGEN självklart!!! Inte fan ska ni tro jag går utanför dörren, utan att passa på att FIKA. Kände mig nästan som en ko på grönbete när jag halvt hasande, halvt "åjjande"-  halvt döende i "slow - motion - anda"  ( ni som sett mig på Ullared vet hur det skulle ha kunnat sett ut - om man snabbspolat mig ) "sprang" dit. MEN GOTT VAR DET! ;)

Väl på kirurgmottagningen så togs bara ett par stygn bort. JA, KÄNDES FÖRJÄVLIGT. SÅ MYCKET JOBB ATT TA SIG DIT - DESSUTOM TILL EN KOSTNAD UTAV 80 SPÄNN - FÖR FEM MINUTERS GÖRA!!!

Sen var det bara att invänta "färdtjänsten" hem igen...MEN; vilken tur att man har så fina vänner som ändå tar sig tid och ork med lilla mig...


  


Och jo - naveln fanns på plats och allt såg kanon ut tyckte sköterskan... :)



THINK OUTSIDE THE BOX


  


JO,

Snart åker partyskorna på och tant Agda goes LEO igen...

WHOOOHOOO!

Snacka om att det kommer att bli "ungdomsfylla" efter då närmare fyra månaders "rollatorsbugg" ;)


HA EN BRA KVÄLL KÄRA VÄNNER!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards