Alla inlägg den 20 september 2010

Av mellar - 20 september 2010 14:30

HADE NÄCKEN SUTTIT NAKEN VID MIN BÄCK(EN), SÅ HADE HAN FAN FÅTT SPELA PÅ SIN SKINNFLÖJT...  ;)

  

 

På Fredag är det då dax... 

 

 ...att slippa "tvångströjan" ( bröstförbandet )... ÄNTLIGEN; JIPPI!!! Trodde aldrig det skulle kunna vara så sjukt trist, jobbigt, drygt, ja - helt sinneslöst hemskt - att gå påklädd DYGNET RUNT - HELA TIDEN. Men det är det verkligen! Herregud, det ska bli en sådan BEFRIELSE att äntligen slippa skiten. :) Sen är det bara mag-gördeln kvar. Men den "stör" inte lika mycket dock.

Känns lite som att nu börjar Mumien att så sakterligen rullas ut ur sin linda! HEHE... MEN, det blir inga flashningar a´la Öland tjejer... ;) Allvarligt, testa att gå klädd 24 -timmar om dygnet så får ni se vilken utmaning det sannerligen är... Kommer aldrig mer att hävda införståelse vad beträffar nudism efter detta. JAG FÖRSTÅR ER NUDISTER TILL FULLO. "Åhhhh, vad det är sköööönt att gå naaaaken..." Så; var det på Almö vi skulle ses till sommaren 2011??? ;) Haha.... Näääää.... don´t think so.

 

 

Fan, hoppas inte de glömde sätta tillbaks min navel nu bara...

 

  

  

 

Klackaskorna står i hallen, redo för intrång...

Hemsjukvårdaren var här för några dagar sedan och hjälpte mig lägga om mina sår. När hon skulle gå blickade hon ner på mina klackskor, log och sa "dessa lär du nog inte få användning av på ett tag". Just precis NOG! För detta var i Fredags och idag mina vänner är det Måndag OCH JAG SKÅDAR EN FRAMTID NÄRA MIG, TILLSAMMANS MED MINA KLACKASKOR!!! Ska bara börja gå upprätt först... ;)

 

 

"Den går hit, den går dit, den går runt en liten bit
Den startar på ett kick, det är en makalös manick"
 

Kroppen är en fantastisk uppfinning...

  

 

 

MÅNDAG IDAG...

 

Och det vet ju alla att då börjar jag alltid mitt "nya" liv. Varför är det så tro? Att det alltid känns mest logiskt att starta om och upp på en Måndag? För egentligen tror jag att jag hade lyckats bättre om starten hade skett en annan dag. Varför vänta in en Måndag - om inspirationen fanns där redan på Fredagen... Tror inte jag är ensam om att ha Måndagar som någon slags "hållpunkt" för "nystartar". 

 

Så; varje Måndag vaknar jag då upp - tänker YES, idag är DAGEN som kommer att få mig fem kilo lättare... Börjar med en kaffe, allt känns hittills helt ok. Lunchen brukar oxå fortlöpa friktionsfritt men sen... Ja SEN FAN, då är vi inne på eftermiddagskaffet. OCH DÄR KAN MAN JU INTE SKIPPA KAKAN (måste tänka på blodsockret ;). Men em brukar ändå fixa sig rätt ok, och sedan kommer middagen... Då äter jag kanske inte något vidare men ändå lite. Känner mig sjukt nöjd över dagens intag och hur duktig jag varit... Känns nästan som att jag redan "tappat" de där kilona... Ja, det händer att jag springer o testar något "oövervinnerligt" plagg sedan gymnasiumtiden (JAJAJA, jag HAR dem kvar i garderoben och de ÄR där för att stanna!) men som sig bör, efter en dags självplågeri, så sitter de inte RIKTIGT som de gjorde för typ femton år sedan... ( Fan, var det så länge sen jag gick i gymnasiet... måste varit jävligt trendkänslig då eftersom jag tycker plaggen funkar än ;)  ... Men i alla fall, allt brukar funka bra fram till klockan NIO (Cinderella har sitt magiska klockslag vid tolv, jag nio) SEN ÄR DET KÖRT!!! Är som att någon besätter sig i min kropp o tar över mina tankar och handlingar samt säger mig att "om man äter snabbt, mycket och direkt från kylskåpet EFTER MÖRKRETS INFALL, så SER INGEN DET och DÅ SÄTTER DET SIG TYDLIGEN INTE PÅ KROPPASET" ... Någon annan som haft den besten boendes hos sig eller är jag den enda "bovärden" tro???  Sen är det kört och på Tisdagen tänker jag oftast, fan mä, får börja om NÄSTA MÅNDAG - OCH DÅ JÄVLAR!!! 

 

 

DAX ATT KÖRA MÅNDAG HELA VECKAN???

KRAM PÅ ER ALLA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards