Alla inlägg den 30 september 2010

Av mellar - 30 september 2010 14:45

  

DET FINNS EN REVOLUTIONERANDE BANTNINGSMETOD

= SLUTA ÄTA ;)

 

  

 

Har ni varit tvugna att bära en hårt, tight sittande gördel DYGNET RUNT? Det måste vara den bästa bantningsmetoden man kan utöva...  (näst efter att inte äta något alls då... fast det lär man ju knappast stå ut med någon längre tid... fan, tänk på humöret man får av att gå hungrig! ;) Men hu, hur man än försöker så GÅR det inte att lura en gördel till kompromissläge. Nej, den ger självfallet inte vika ens lite.

Så; vill ni ha det bästa bantningsknepet - till en hyfsat billig peng - som får viktväktarna, xtravaganza, atkins, GI, svälta sig -  att vara helt odugliga - KÖP EN GÖRDEL!

MEN; jag står ej för efterföljderna när väl gördeln åker av... ;)

 

 

Oh, everything I'll do, I do it just for you

  

 

 

Min dag...

 

Tja, vad gör man om dagarna, när begränsningarna är fler och större än fantasin... JO - MAN FIKAR... OCH HÅLLER DIET -

" PÅ EN OCH SAMMA GÅNG" (som allas våran Per Gessle skulle ha sagt ;). Går lite sådär men gjorde ett fruktansvärt bra försök idag i alla fall. Så jag, inte fullt lika ostkrokig dock, haltade/släpade mig upp på staun och mötte upp Viktkämpar Ida samt Vegan Anna (Anna - ALLA deltagare i "Kungarna av Tylösand" har smeknamn o eftersom de tycks ha en så sund inställning till livet så har jag oxå börjat med "smeknamna" ;)

 

  

 

På vägen ifrån fiket gick jag förbi en frissa... OCH DÄR HÄNDE DET IGEN!  Jag gick förbi och tänkte "Åh... detta ställe skulle man kanske ta och testa någon gång"... Sedan fick jag till min förskräckelse se att precis vid fönstret SATT EN GAMMAL TANT (vi snackar över åttio bast - minst!) MED HÅRRULLAR. Hon satt under en sådan värmekåpa, som man hade på 1800-talet vid permanentning... FAAAAN; tänkte jag - jag gjorde det igen... Jag lät tanten i mig få komma fram... (FÖRLÅT min Leopulla... jag jobbar på ungdomligheten men ibland får jag återfall och trillar dit igen ;)

 

 

ONCE A MADAME CHIC - ALWAYS A MADAME CHIC??? 

 

 

 

Men du kan inte, kan inte
Kan inte ljuga för ett hjärta.
Du kan inte ljuga för ett hjärta
 

 

  

 

Att förädla kroppen är en lång resa utan slut...


  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards