Alla inlägg den 17 september 2010

Av mellar - 17 september 2010 09:02

HASTIGHET ÄR INOM FYSIK EN STORHET FÖR ATT BESKRIVA RÖRELSE

 

  

 

 

Så var man "ensam hemma" då... JIPPI; kan göra vad jag vill! Eller... näää, ligger här blixterstilla i sängen och försöker att inte "röra en fena".  Är nog lite fisktema över hela min "sängrörelse" (NEJ, jag håller mig ren... haha, kunde inte låta bli att bjuda på den ;) MEN sjukgymnasten lärde mig att komma i sängen med en så kallad "dyk teknik". Vilket innebär att man formligen DYKER ner i sängen, en mer renodlad form av "magplaskversion"...

Ni kanske tänker "att det låter inte så smart" att kasta sig i säng - på mage - nyopererad. HELT RÄTT!!! Det tyckte jag oxå lät lite skumt när han beskrev det; MEN ni får ju tänka er ett magplask  - subtraherat en hel del rörelse - plussa sen på en snigels hastighet - SÅ HAR NI MIN RÖRLIGHET! 

Så, jag kör nu ett slow-motion-race-magplask-dyk när jag skall i säng... UPP däremot kan nog mer liknas med en VAL - rörelse.... 

 

MEN SÅ ÄR DET JU VALÅR I ÅR! ;) 

 

  

 

 

 

Kallt kaffe och heta kvinnor spar tid. / Jarl Kulle

  

 

 

Ha en bra dag nu - och GRATTIS kära bror på födelsedagen

  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards