Alla inlägg den 23 september 2010

Av mellar - 23 september 2010 17:30

I can't live with or without you...

  

   

 

Naveln

 

Just nu känner jag en väldigt stark hat/kärlek till min navel. Har tillbringat 33 (!!) år av mitt liv till att inte bry mig om denna lilla skapelse, f.d mathålstillförsel, luddsamlare... you name it. Den bara sitter där o fyller (??) ingen funktion - vad jag kan komma på i alla fall... MEN NU; ja nu har den fan fått liv! Nu gör den sig ständigt påmind. Jag leder just nu en NYS-HOST- OCH -SKRATT - FRI förbudsrörelse på hög nivå. För OM - OCH GUD FÖRBJUDER - Ja OM jag skulle råka göra något utav ovanstående förbud så känns det som att min navel LÄMNAR MIN KROPP, tar en sväng upp till månen och likt en boomerang (förhoppningsvis) hittar tillbaka igen... MEN, detta "lämningsmoment" sker i en vacker samklang till mina grymtande, smärtsamma och lite smått separationsångestladdade kväkanden. För den lilla jäveln gör ju förbannat ont att separeras ifrån! Och lite, lite tycker jag NOG om den, ( inte just nu) men sen när allt är över igen...

 FÖR; hur hade man sett ut utan sin navel?

 

"The finest years I ever knew
Were all the years I had with you"

 

  

 

I BEGRÄNSNINGEN KOMMER MÖJLIGHETEN FRAM

   

  

 

KARLAR...

 

Kom hem idag, och det första jag ser är att det har varit en KARL hemma hos mig... Nej, jag kunde inte se vilken karl det var (lämnar det åt CSI) men en KARL. Och hur fan såg jag det kan man ju undra. Jo; för TOALOCKET OCH RINGEN VAR UPPFÄLLDA!!! Grrr.... OM det bara hade varit locket så KUNDE de ha varit (inte alls troligt men möjligt) en kvinna som lånat min toa. MEN VA FAN KARLAR, FÄLL NER DEN FÖRBANNADE TOARINGEN EFTER ER!!! Och - är locket dessutom oxå nerfällt så är det ju snudd på en historisk bonus ... Jag försöker även febrilt lära min egna son att killar SITTER ner och kissar - att de inte alls är bra för "kisseriet" att stå upp...

Denna gången var det mattläggaren som var den skyldige - MEN nästa gång så kanske det är Jake Gyllenhaal... ( han kan dock få kissa liiiite på sidan om, bara för att det är han då ;)

Annars är det helt ok att låna min toa - bara man ställer tillbaks den sen!

 

Haha...

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards