Direktlänk till inlägg 11 september 2010

Nystart???

Av mellar - 11 september 2010 01:32

SHIT, JAG HAR STARTAT EN BLOGG =)

 

Känns inte riktigt som rätt person att starta upp en blogg... med tanke på att jag nog är en utav de i särklass sämsta på datateknik o allt som därav berörs... men kul att testa iaf, o tid känns det som att jag kommer att ha ett tag framöver =)

 

Inte ens en vecka kvar nu till min bukplastik... ska bli sjukligt skönt när den väl är gjord o jag kan "bara få vara" lite... men riktigt så smidigt lär det inte bli - som jag lyckas få det till i min tankefantasi. Vet ju så gnällig o rastlös jag varit under dessa veckors hemmavaro. Och en dryg känsla att inget orka men massa vilja. Men kan efteråt säga som allas vår Mauro Scocco sa "glad att det är över".

 

KÄNNS SOM ATT LIVET LER ÅT MIG 

 

Underbar känsla i hela kroppen... känns bara som lycka o pirr.   

 

Har börjat rensa i garderoben nu - lite enklare när det definitivt kommer att finnas (förhoppningsvis) mängder av kläder som ALDRIG mer kommer att passa... Tanken som slog mig under tiden jag höll på att sålla och formligen pressa in plaggen i garderoben var en liknelse... man borde tänka på samma sätt när man sållar, sorterar o rensar ut garderoben som när man skall packa en resväska... Där ryms oftast endast det nödvändigaste... man pressar in en jäkla massa först, sen inser man att näää, detta funka ej.... man tar ur lite o känner sig nöjd.... sen inser man att nä, måste ha den o den o den med.... sen lägger man i liiiite till men inte ens nära fullt så mycket som från början o VIPS - där har du en fullgod packning/garderob - kompromissad o färdig!

 

Detta får bli mitt första inlägg - vem vet om jag hittar hit igen!   Men ska sannerligen göra ett försök. Kram på er alla...

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mellar - 13 mars 2013 18:08

- VI KANSKE INTE KAN FÖRÄNDRA VÄRLDEN - - KANSKE INTE DE RUNT OMKRING OSS - - MEN KANSKE VI KAN FÅ MÄNNISKOR ATT TÄNKA TILL - - TÄNKA OM - - TÄNKA NYTT - - DET BEHÖVER INTE VARA EN OMÖJLIGHET - - BARA VI GÖR ETT FÖ...

Av mellar - 14 april 2012 23:41

Maybe I'm not listening... ...so blame it on my A.D.D     Denna kåk har varit våranuti många herrans år.   (Japp, det stämmer. I trettiofyra år har jag bebott denna kropp. )   Denna kåk har varit våroch det har nog satt sina spår. ...

Av mellar - 13 april 2012 20:24

EN LIVSLÅNG KÄRLEKSAFFÄR         Fem år av vänskap...    För fem år sedan satt min Leo o jag en dag på jobbet o pratade, hon ville ha motivation till att sluta röka - jag ville stötta... Vi bestämde oss då för att lägga en peng för v...

Av mellar - 12 oktober 2011 19:29

INGET GOTT SOM INTE HAR NÅGOT ONT MED SIG INGET ONT SOM EJ KAN TILLFÖRA NÅGOT GOTT            Angående det nya "rönet" att en chokladbit om dagen skulle motverka Stroke....       Sonen: Är bra att äta choklad var dag nu, för då ...

Av mellar - 6 oktober 2011 19:17

DE TROR JAG ÄR BLÅÖGD... MEN NEJ - JAG HAR BRUNA ÖGON... ;)            Teknikens under var det ja...     ...Ta det lugnt, ha det bra,du är värd att koppla avLuta dej lugnt tillbaka, välj rätt apparat...       ...Så har då...

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards