Direktlänk till inlägg 11 september 2010

GILLA DAGEN SOM DEN ÄR!

Av mellar - 11 september 2010 09:08

GILLA, alla som har facebook vet så mycket man kan gilla. Jag är inte den som trycker på GILLA knappen var gång det dyker upp något - MEN får mig ett gott skratt då och då utav dessa GILLA grupper.... t.ex;

 

  • Jesus dog för lite mer än 2000 år sedan, kanske dax att glömma och gå vidare?
  • I don´t care about your farm, or your fish, or your park, or your mafia!
  • Golv? Jag kallar det horisontell garderob!
  • Längdväktarna - för oss som är för korta för vår vikt!

Ja... vem är det som kommer på dessa grupper... där finns allt, perfekt för företagaren att sprida "gratisreklam" och för människor att göra saker uppmärksammade för vänner. Men jag gillar dessa grupper mycket! För oftast kan de va rätt långsökta o oväsentliga... MEN - det brukar ligga någon form utav substans i dem som vi alla känner igen oss i... och det gör att vi skrattar, ler åt dem och gillar!

 

Måste köpa en ny kamera… De ger upp snabbare än jag hinner ta bilder känns det som. Men det måste vara en ENKEL OCH LITEN kamera dock. Jag är fruktansvärt oteknisk så det blir bara hysteriska sammanbrott, fruktansvärda “bitterfitta - samtal” till min support, gråt… Ja, jag blir så patetisk när jag får sån vanmaktskänsla, som de där jävla elektriska prylarna kan ge den mest tålamodsutövande (jo - jag HAR tålamod). Som ett ilsket monster, rent o skärt hat känner jag bara jag tänker på hur obegripligt allt med elektricitet är… MEN, en kamera behöver jag. Hm, känns som att någon kommer att ringa psykets tipstelefon o be dem skicka ut en spanare… Eller kanske någon ringer elektronikkedjorna o skickar ut en sån “ most wanted” fast med texten “NEVER SELL ANYTHING TO THIS PERSON EVER”

Kanske man skulle fixa en GILLA knapp till alla de som gillar teknikprylar… så vet man vem man kan ringa sen.   

 

KÄNNS SOM ATT LIVET KOMMER ATT LEKA O GÖRA KULLERBYTTOR SNART   

 

 karlar... ett väsen som skapades utav kvinnans akilleshäl... Hm, jag är inte ens lite feminist men karlar kan va riktigt hopplösa... De säger detsamma om oss kvinnor så jag känner att jag kan kosta på mig lite gnäll. Varför är ni karlar så envisa - när ni bara behöver göra o säga som vi kvinnor vill så blir ju allt bra?? Borde ju inte krävas en Einstein för att komma på det ;)

 

Ha en bra dag mina vänne - kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mellar - 13 mars 2013 18:08

- VI KANSKE INTE KAN FÖRÄNDRA VÄRLDEN - - KANSKE INTE DE RUNT OMKRING OSS - - MEN KANSKE VI KAN FÅ MÄNNISKOR ATT TÄNKA TILL - - TÄNKA OM - - TÄNKA NYTT - - DET BEHÖVER INTE VARA EN OMÖJLIGHET - - BARA VI GÖR ETT FÖ...

Av mellar - 14 april 2012 23:41

Maybe I'm not listening... ...so blame it on my A.D.D     Denna kåk har varit våranuti många herrans år.   (Japp, det stämmer. I trettiofyra år har jag bebott denna kropp. )   Denna kåk har varit våroch det har nog satt sina spår. ...

Av mellar - 13 april 2012 20:24

EN LIVSLÅNG KÄRLEKSAFFÄR         Fem år av vänskap...    För fem år sedan satt min Leo o jag en dag på jobbet o pratade, hon ville ha motivation till att sluta röka - jag ville stötta... Vi bestämde oss då för att lägga en peng för v...

Av mellar - 12 oktober 2011 19:29

INGET GOTT SOM INTE HAR NÅGOT ONT MED SIG INGET ONT SOM EJ KAN TILLFÖRA NÅGOT GOTT            Angående det nya "rönet" att en chokladbit om dagen skulle motverka Stroke....       Sonen: Är bra att äta choklad var dag nu, för då ...

Av mellar - 6 oktober 2011 19:17

DE TROR JAG ÄR BLÅÖGD... MEN NEJ - JAG HAR BRUNA ÖGON... ;)            Teknikens under var det ja...     ...Ta det lugnt, ha det bra,du är värd att koppla avLuta dej lugnt tillbaka, välj rätt apparat...       ...Så har då...

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards