Direktlänk till inlägg 12 september 2010

SAME SAME - BUT DIFFERENT

Av mellar - 12 september 2010 08:37

Kroppen är en förbrukningsvara…


 

De säger att två bröst ej är exakt lika… de är inte tvillingar utan syskon. Mycket klokt sagt MEN om jag nu hellre vill ha en tvilling då??? Hellre en enäggare säger jag bara - GE HIT MIN TVILLING! Ibland gör man saker lite väl spontant… Som när min plastikkirurg frågade hur länge jag funderat på mitt ingrepp. Han hade säkert velat höra någon sådan “rosaskimrande” historia om att jag ALLTID önskat mig en förändring och gått o mått psykiskt dåligt med massa komplex. Faktum var och är att så inte är fallet… Visst att jag haft tankar om det tidigare i livet. Men inte så att jag gått o tänkt på det ända tills den dag jag kom till honom. Nä, jag hade lite mer spontant fått tanken bara ett par veckor innan besöket… O det var av en ren o skär impuls som jag sedan bestämde mig… ÖDET ;D haha, nä… va min sockerpulla som kläckte en idé som jag sedan fick en aha- tanke utav. TACK pullan - och för att du fanns där hela dagen! ;) TACK även till er andra som ställde upp, fikade och framförallt

lyssna(de)r på min MASSIVA gnällperiod... MEN JA, jag vet att man måste vänta de sex månaderna innan man ser det slutliga resultatet...bla bla... TÅLAMOD! ;)

 

 

 Tänk Mauro Scocco... "glad att det är över"... fast det är det ju inte iofs ;)

 

 

  

 

 

 Att vårda ömt är kärlek             Att vårda kärlek är ömt

tack...

 

 

 

 Den naturliga skönheten lyser med sin frånvaro. The beauty has left the building. la beauté a quitté le bâtiment. men sen finns det ju de som hävdar att skönheten ligger i betraktarens öga. Schönheit liegt im Auge des Betrachters.

 

 

 

I'm a bitch

I'm a lover

I'm a child

I'm a mother

I'm a sinner

I'm a saint

I´m a tipslördagfan

I do not feel ashamed

I'm your hell

I'm your dream

I'm nothing in between

you know you wouldn't want it any other way

 

  So take me as I am

 

 

 

LIKGILTIGHET KAN VARA DET SOM LÖSER PROBLEMET!

 

 

 Ibland inser man att man bryr sig för mycket. Att det nästan gör mer gott än ont att inte lägga så mycket energi på saker. Man har ju ändå halva livet på sig att få något att hända, det som sker - det sker, o gör det inte det, ja då var de fan inte menat! En fruktansvärt bra lösning ibland - att inte bry sig… Och kan man inte utöva den fullt ut så kan man alltid bry sig lite mindre i alla fall... eller inte alls i värsta fall... Men att bry sig och att bry sig om är ändå ett privilegium som borde tas omhand på bästa möjliga sätt... det värmer så gott ;)

  

 

Ha en skön Söndag - nu startar vi :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mellar - 13 mars 2013 18:08

- VI KANSKE INTE KAN FÖRÄNDRA VÄRLDEN - - KANSKE INTE DE RUNT OMKRING OSS - - MEN KANSKE VI KAN FÅ MÄNNISKOR ATT TÄNKA TILL - - TÄNKA OM - - TÄNKA NYTT - - DET BEHÖVER INTE VARA EN OMÖJLIGHET - - BARA VI GÖR ETT FÖ...

Av mellar - 14 april 2012 23:41

Maybe I'm not listening... ...so blame it on my A.D.D     Denna kåk har varit våranuti många herrans år.   (Japp, det stämmer. I trettiofyra år har jag bebott denna kropp. )   Denna kåk har varit våroch det har nog satt sina spår. ...

Av mellar - 13 april 2012 20:24

EN LIVSLÅNG KÄRLEKSAFFÄR         Fem år av vänskap...    För fem år sedan satt min Leo o jag en dag på jobbet o pratade, hon ville ha motivation till att sluta röka - jag ville stötta... Vi bestämde oss då för att lägga en peng för v...

Av mellar - 12 oktober 2011 19:29

INGET GOTT SOM INTE HAR NÅGOT ONT MED SIG INGET ONT SOM EJ KAN TILLFÖRA NÅGOT GOTT            Angående det nya "rönet" att en chokladbit om dagen skulle motverka Stroke....       Sonen: Är bra att äta choklad var dag nu, för då ...

Av mellar - 6 oktober 2011 19:17

DE TROR JAG ÄR BLÅÖGD... MEN NEJ - JAG HAR BRUNA ÖGON... ;)            Teknikens under var det ja...     ...Ta det lugnt, ha det bra,du är värd att koppla avLuta dej lugnt tillbaka, välj rätt apparat...       ...Så har då...

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards