Direktlänk till inlägg 12 september 2010

The winner takes it all

Av mellar - 12 september 2010 22:25

PARTYPINGLA FRÅN HASSLÖ

 

 

Stolt titulering på mig i en bröllopsförteckningsbeskrivning utav gästerna. YES; tänkte jag… Då har jag lyckats med mitt mission… För det är ju en partypingla jag vill vara - eller rättare sagt, en LEOpartypingla! Fast, det mest leoaktiga med mig just nu är väl att jag käkar ko… och skrålar Niclas Strömstedt inombords… Jo - det rockar ju rätt fett… hm. ;)

 

  

 

 

Shit, om tre dagar ligger jag under knivarna och formateras tillbaka till ”begynnelsen”… typ. Det där att magen skulle vara underbar (efter födseln) bara för att det varit en ”bebismage” finner jag ingen förtröstan i alls… Nä, mina kära änglar gör sig rätt påminda om sin (underbara) existens ändå - utan att de behöver ”finnas” på min mage. Ska bli jäkligt skönt att få tillbaka lite av det man hade innan… MEN - man kanske inte ska ta ut för mycket i förskott… Har ju redan fått frågan ”om man får ärva” om kirurgen misslyckas… Underbart, en sak att bocka av på listan då ;)

 

 

I love when you do that hocus pocus to me
The way that you touch, you got the power to heal
You give me that look, it's almost unreal...





  

 

 



FOTBOLL  




 

Har aldrig spelat. Har aldrig haft intresset. Har aldrig lärt mig systemet eller reglerna. MEN, när ens egna barn spelar - ja då JÄVLAR är man där; hoppar, tjuter, coachar, gapar, gormar, tipsar,

försöker - att - inte- springa - in - på -planen - och - sparka - till - bolljäveln,

försöker - att - inte - rusa -in - och - kicka - till - det - barnet - som - råkar - komma - åt - ens - egna - barn (förlåt tränaren, eller nä fan rätt åt dem ju ;)

Försöker - att - inte - visa - skadeglädje - när - motståndarna - släpper - in - mål - eller - loosar,

Försöker - att - inte - se - besviken - ut - när - ens - egna - släpper - in - mål - eller - loosar.

JA, man är fan en expertkommentator… Sen har vi ju kioskbiten… Just det KIOSKEN… JA JA JA - DE HAR BULLENS PILSNERKORV DÄR - OCH - MAN KAN FÅ EN ”DUBBEL” . Det är mer ekonomiskt att stå i kiosken än det är att stå vid kiosken i våran familj… För det är ju ren o skär LYCKA att få köpa fika där! Smakar så gott, utomhus på en bänk intill planen med en vy över dessa fantastiska framtidsstjärnor - Kan en fika intas på ett bättre ställe??? Inte min i alla fall.

 

 

MEN - vem fan kom på ideén att  låta oss stackars kioskföräldrar poppa och sälja micro pop-corn???


  


 
 
Ingen bild

Jenny

15 september 2010 21:14

Nej du... där håller jag inte med, skäggstubb ska det va!!! Ingen len babyrumpa, det kallas barnarov!

mellar

16 september 2010 15:16

haha... men jag gillar dem ju unga ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mellar - 13 mars 2013 18:08

- VI KANSKE INTE KAN FÖRÄNDRA VÄRLDEN - - KANSKE INTE DE RUNT OMKRING OSS - - MEN KANSKE VI KAN FÅ MÄNNISKOR ATT TÄNKA TILL - - TÄNKA OM - - TÄNKA NYTT - - DET BEHÖVER INTE VARA EN OMÖJLIGHET - - BARA VI GÖR ETT FÖ...

Av mellar - 14 april 2012 23:41

Maybe I'm not listening... ...so blame it on my A.D.D     Denna kåk har varit våranuti många herrans år.   (Japp, det stämmer. I trettiofyra år har jag bebott denna kropp. )   Denna kåk har varit våroch det har nog satt sina spår. ...

Av mellar - 13 april 2012 20:24

EN LIVSLÅNG KÄRLEKSAFFÄR         Fem år av vänskap...    För fem år sedan satt min Leo o jag en dag på jobbet o pratade, hon ville ha motivation till att sluta röka - jag ville stötta... Vi bestämde oss då för att lägga en peng för v...

Av mellar - 12 oktober 2011 19:29

INGET GOTT SOM INTE HAR NÅGOT ONT MED SIG INGET ONT SOM EJ KAN TILLFÖRA NÅGOT GOTT            Angående det nya "rönet" att en chokladbit om dagen skulle motverka Stroke....       Sonen: Är bra att äta choklad var dag nu, för då ...

Av mellar - 6 oktober 2011 19:17

DE TROR JAG ÄR BLÅÖGD... MEN NEJ - JAG HAR BRUNA ÖGON... ;)            Teknikens under var det ja...     ...Ta det lugnt, ha det bra,du är värd att koppla avLuta dej lugnt tillbaka, välj rätt apparat...       ...Så har då...

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards