Direktlänk till inlägg 13 september 2010

LEO VS TJUR

Av mellar - 13 september 2010 14:08

AT THE ZOO

 

Måste berätta om min Leovän…Där i skogarna har hon ett helt Zoo. Alla möjliga djur och odjur samlas på det där stället som Gud la låg prioritering på att befolka ;) Hon har en riktig tjur hemma har hon berättat… Åh, lyx tänker ni då… Men nej, detta är en RIKTIG tjur, ÅHHHH VILKEN LYX tänker ni då säkert lyckligt, MEN NEJ; detta är en tvättäkta tjur. (Nej, för fan det är ingen lyx - för den går bara i trädgården och skrotar) Problemet är just att den går i trädgården vid icke valda tillfällen o hälsar på. Känns lite halvdassigt att få oväntat besök när man inte har löparskorna på. Men hon är en sann djurvän min leo så hon muttrar mest men kan tyvärr inte så mycket göra åt saken. Ah, fick kort på den förresten - denna stora svarta best med horn o djävulskt gap som leo målade upp - såg för mig mest ut som en liten minigris på fotot… MEN; vad vet väl jag… Inga planer på att åka upp o träffa han - äter ändå bara ko. ;)


  

MAN MÅSTE ÄLSKA SIG SJÄLV INNAN MAN KAN ÄLSKA ANDRA

  

EGO BOOSTING

 

Skulle vilja hylla VARDAGSLYXEN. Tycker alla borde egoboosta/vardagslyxa mer. Och med det menar jag inte att man tar med rakhyveln in i duschen… Nä, jag menar inte heller att man ska stamgästa ett spa varje vecka… Utan det läget där emellan som kan utgöra VARDAGSLYX ( rakhyveln i duschen för kvinnor är ingen lyx utan en skyldighet). Som jag t.ex, brukar köpa en cd skiva en gång i månaden i samband med biltvätten. JA, JAG MASINTVÄTTAR BILEN, VET FY FY PÅ MIG… Tänk kvalitétsboosting där ;) MEN, då brukar jag även passa på att köpa någon hits cd som jag sedan kan ösa på under mina MÅNGA och LÅNGA körningar till Öa. Vägen tycks aldrig krympa ju… Men detta gör färden för mig så mycket trevligare och lyxig framförallt. Så - unna er det som gör vardagen guldskimrande o alldeles - alldeles UNDERBAR!


  

 

Appropå detta med att raka sig… Vad är det med er karlar?! Förstår ni inte vad vi utstår för “er” skull?! Som vi sliter för er uppskattning. Lyssnade på den Satellite med hon Lena o det stämmer ju! Vi köper snygga underkläder, vi fixar oss till max, vi utstår maximal smärta ( you don´t want to know), vi går på dieter, ja - vi gör max HELA TIDEN för ER och det enda vi begär i utbyta är (förutom bilfix, byggfix, datafix, bärhjälpsfix) ATT NI RAKAR ER… Så varför känns det som VARDAGSLYX med en nyrakad karl? ;)

 

 

 

NEJ, DET ÄR INTE OK FÖR MÄN ATT KALLA SKÄGGSTUBB FÖR VARDAGSLYX

 

  

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mellar - 13 mars 2013 18:08

- VI KANSKE INTE KAN FÖRÄNDRA VÄRLDEN - - KANSKE INTE DE RUNT OMKRING OSS - - MEN KANSKE VI KAN FÅ MÄNNISKOR ATT TÄNKA TILL - - TÄNKA OM - - TÄNKA NYTT - - DET BEHÖVER INTE VARA EN OMÖJLIGHET - - BARA VI GÖR ETT FÖ...

Av mellar - 14 april 2012 23:41

Maybe I'm not listening... ...so blame it on my A.D.D     Denna kåk har varit våranuti många herrans år.   (Japp, det stämmer. I trettiofyra år har jag bebott denna kropp. )   Denna kåk har varit våroch det har nog satt sina spår. ...

Av mellar - 13 april 2012 20:24

EN LIVSLÅNG KÄRLEKSAFFÄR         Fem år av vänskap...    För fem år sedan satt min Leo o jag en dag på jobbet o pratade, hon ville ha motivation till att sluta röka - jag ville stötta... Vi bestämde oss då för att lägga en peng för v...

Av mellar - 12 oktober 2011 19:29

INGET GOTT SOM INTE HAR NÅGOT ONT MED SIG INGET ONT SOM EJ KAN TILLFÖRA NÅGOT GOTT            Angående det nya "rönet" att en chokladbit om dagen skulle motverka Stroke....       Sonen: Är bra att äta choklad var dag nu, för då ...

Av mellar - 6 oktober 2011 19:17

DE TROR JAG ÄR BLÅÖGD... MEN NEJ - JAG HAR BRUNA ÖGON... ;)            Teknikens under var det ja...     ...Ta det lugnt, ha det bra,du är värd att koppla avLuta dej lugnt tillbaka, välj rätt apparat...       ...Så har då...

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards