Direktlänk till inlägg 14 september 2010

HIDE AND SEEK

Av mellar - 14 september 2010 19:28

"Man ska inte ropa hej förrän man är över flickans bäcken!" ;)

 

 

FEM MÅNADER KVAR TILL ALLA HJÄRTANS DAG

 

 

  

 

 

Appropå månader - hur fräcka har butikerna egentligen nu blivit??? Jag är absolut inte snål (som många säkert vet) MEN vi är inne i september och de säljer ut ÅRETS KALENDRAR till HALVA PRISET!? Inte till sjuttio procent, som känns mer rättfärdigat. Jag menar - om den kostar 79 från början och du börjar använda den i oktober - så är där tre månader kvar. Har då räknat ut att den borde säljas för 19.75 kronor och INTE de 39.50 kronor som de vill ha… Hm, e jag inne på överkursen nu? NÄ; bojkotta 2010 och köp in er på 2011 istället! ;)


  

 

Oops!
... I did it again.
I lost my car.
Got lost in the parkinglot.
Oh, baby; baby.
Oops!
... You think I'm isane.
That I'm sent from above...
I'm not so hot in the parkingpot.


You see my problem is this:

 

 

Måndag hela veckan…

 

Jaha ja… Fem månader kvar för de som ingen har, att “hitta” någon. Fem månader för den som någon har, att “hitta” något. Ville bara påminna… hehe ;)




Fyfan - det tycks vara något oävet mellan mig och stora parkeringar!! Det spelar ingen roll hur många gånger jag ställer bilen på ica Maxi´s parkering - tänker att nu MÅSTE jag komma ihåg vart jag ställt bilen - blickar upp på symbolen och bokstaven de har vid varje parkeringsrad -går in och handlar, kånkar kassar, går ut OCH - JAG HITTAR INTE BILJÄVELN! Står där som en dummerjöns och försöker lista ut om det var denna gången eller förra gången jag ställde bilen ”här”… Konstaterar att nä, den var inte ”här” så jag går ”där” istället… Nej, inte ”där” heller… MEN VART FAN var det då??? Börjar öka på stegen… börjar småspringa… börjar fundera på om någon tagit bilen… börjar bli svett både här och där… börjar klura på lösningar OM någon tagit bilen… börjar fasa för ATT någon har tagit bilen… hoppas att ingen skall se mig… HITTAR BILEN; PUH!

 

 

Allting har förändrats men du finns kvar...

 

 

Fanns det ett liv INNAN platt tången??? ;)

 

 

  

 




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mellar - 13 mars 2013 18:08

- VI KANSKE INTE KAN FÖRÄNDRA VÄRLDEN - - KANSKE INTE DE RUNT OMKRING OSS - - MEN KANSKE VI KAN FÅ MÄNNISKOR ATT TÄNKA TILL - - TÄNKA OM - - TÄNKA NYTT - - DET BEHÖVER INTE VARA EN OMÖJLIGHET - - BARA VI GÖR ETT FÖ...

Av mellar - 14 april 2012 23:41

Maybe I'm not listening... ...so blame it on my A.D.D     Denna kåk har varit våranuti många herrans år.   (Japp, det stämmer. I trettiofyra år har jag bebott denna kropp. )   Denna kåk har varit våroch det har nog satt sina spår. ...

Av mellar - 13 april 2012 20:24

EN LIVSLÅNG KÄRLEKSAFFÄR         Fem år av vänskap...    För fem år sedan satt min Leo o jag en dag på jobbet o pratade, hon ville ha motivation till att sluta röka - jag ville stötta... Vi bestämde oss då för att lägga en peng för v...

Av mellar - 12 oktober 2011 19:29

INGET GOTT SOM INTE HAR NÅGOT ONT MED SIG INGET ONT SOM EJ KAN TILLFÖRA NÅGOT GOTT            Angående det nya "rönet" att en chokladbit om dagen skulle motverka Stroke....       Sonen: Är bra att äta choklad var dag nu, för då ...

Av mellar - 6 oktober 2011 19:17

DE TROR JAG ÄR BLÅÖGD... MEN NEJ - JAG HAR BRUNA ÖGON... ;)            Teknikens under var det ja...     ...Ta det lugnt, ha det bra,du är värd att koppla avLuta dej lugnt tillbaka, välj rätt apparat...       ...Så har då...

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards