Direktlänk till inlägg 21 september 2010

VARDAGSROMANTIK

Av mellar - 21 september 2010 21:04

ATT GÖRA ABSOLUT INGENTING ÄR EN KONST I SIG SJÄLVT!

 

  

 

 

Men hallå - JAG HAR JU PLATT MAGE NU!!! Herregud, har inte fattat det riktigt förräns nu... KUL! I LIKA BIG TIME.... Ungdomligt värre ju...  Fast, idag när jag var o fikade på 1344 såg jag nog mest ut som "Tant Agda" nittio år, böjd som en ostkrok... TACK Angelica för hämtning, ledsagning samt lämning... ;)

 

 

 

ROMANTICA

 

Satt häromdagen och kollade "Ensam mamma söker", ni vet det program som alla kollar men ingen sett ;) Men jag KOLLAR och pendlar lite mellan pirr o fasa... Gud så mycket ROMANTIK det är i programmet. Någon mer än jag som tänkt på det??? Den där formen utav "rosa skimrande" romantik a´la riddare på vita hästar. Vi kvinnor hävdar ju oftast att det är så vi vill ha det. Kan tänka mig att jag inte är den enda som suttit där och suckat och "åhhh´at" mig o tyckt att "GUUUUUUD så myyyyysigt o roooomantiskt det ääääär"...

MEN; VILL VI EGENTLIGEN HA DET SÅ "IN REAL LIFE" ??? Nä, jag tror faktiskt att det är fler än jag som INTE vill ha det så, som rent av tycker det är rätt pinsamt och töntigt (nästan direkt avtändande ibland) när karlar kommer (Hm... har inte hänt mig, men kan ju tänka mig ÄNDÅ... ;) med påkrystat egenskrivna dikter eller ÄNNU VÄRRE - sånger... OM de inte kan sjunga riktigt bra och charmigt dock måste tilläggas. Nej, för mig är lagon bäst. Och i program, som t.ex " Ensam mamma" så känns det aldrig lagom... För hur som helst så är det ju lite av en fantasi med allt det där rosa, och fantasier har ju en tendens att inte utspelar sig på samma sätt live.

Så KILLAR; var romantiska - MEN med måtta...

 

OCH - det krävs faktiskt löjligt lite för att få en romantisk vardag tillsammans!

 

  

 

Life is a rollercoaster,
Just gotta ride it

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mellar - 13 mars 2013 18:08

- VI KANSKE INTE KAN FÖRÄNDRA VÄRLDEN - - KANSKE INTE DE RUNT OMKRING OSS - - MEN KANSKE VI KAN FÅ MÄNNISKOR ATT TÄNKA TILL - - TÄNKA OM - - TÄNKA NYTT - - DET BEHÖVER INTE VARA EN OMÖJLIGHET - - BARA VI GÖR ETT FÖ...

Av mellar - 14 april 2012 23:41

Maybe I'm not listening... ...so blame it on my A.D.D     Denna kåk har varit våranuti många herrans år.   (Japp, det stämmer. I trettiofyra år har jag bebott denna kropp. )   Denna kåk har varit våroch det har nog satt sina spår. ...

Av mellar - 13 april 2012 20:24

EN LIVSLÅNG KÄRLEKSAFFÄR         Fem år av vänskap...    För fem år sedan satt min Leo o jag en dag på jobbet o pratade, hon ville ha motivation till att sluta röka - jag ville stötta... Vi bestämde oss då för att lägga en peng för v...

Av mellar - 12 oktober 2011 19:29

INGET GOTT SOM INTE HAR NÅGOT ONT MED SIG INGET ONT SOM EJ KAN TILLFÖRA NÅGOT GOTT            Angående det nya "rönet" att en chokladbit om dagen skulle motverka Stroke....       Sonen: Är bra att äta choklad var dag nu, för då ...

Av mellar - 6 oktober 2011 19:17

DE TROR JAG ÄR BLÅÖGD... MEN NEJ - JAG HAR BRUNA ÖGON... ;)            Teknikens under var det ja...     ...Ta det lugnt, ha det bra,du är värd att koppla avLuta dej lugnt tillbaka, välj rätt apparat...       ...Så har då...

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards