Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av mellar - 13 oktober 2010 20:00

JAG KAN INTE FÅ SPARKEN

SLAVAR MÅSTE SÄLJAS

 

  

 

 

 

En liten visa...
 
 
Jag har en telefon som går till MIO`s hus,
Och när man ringer på så svarar dom som så:
Hallå, hallå, hallå vad är det som står på?
Jo, det är Melissa som ringer på.
 
 
(Idag kom nya lönen... dvs, det skulle vara en så kallad "LÖNEÖKNING"... MEN - jobbar man för kommunen så gör man! Det liknade mer ett litet "lunch bidrag" än ett löne-på-slag. ;)


 

För jag har kastat alla mina sorger bakom min rygg
och jag ser dom inte mer, nej vi ser dom inte mer.
För jag har kastat alla sorger bakom min rygg
och jag ser dom inte mer.

 

 

(Har letat runt efter en bra soffa för min lilla familj MED VÄNNER - och idag fann jag den ultimata "sitt-och-häng-platsen" vilket genast resulterade till "ett slag i saken" och EN SOFFA ÄR NU BESTÄLLD! :) 

 

 Jag är så lycklig, jag är så lycklig,
Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag,
söndag.
Jag är så lycklig, jag är så lycklig
hela veckan lååååång.

 

 

...Leverans om 4 (FYRA!!) till 6 (SEX!!) veckor (VECKOR!!)

   

 

 

( Hehe... Lyricen var egentligen en vistext om Herren och frälsningsarmén MEN vem orkar... Fritt tolkad och omgjord utav "Helgonet" herself ;)

 

 

 

 

Hear this voice from deep inside
It's the call of your heart
Close your eyes and you will find
Passage out of the dark
  

 

 

 

Ensam mamma tolkar ensam mamma...

 

(Scenen är den, att killen skall hämta pålägg... Lät ungefär såhär ;)

  

 

 

Vill du ha skinka? (killen)

Ja, det blir bra... (mamman)

Rökt eller kokt? (killen)

Ja, kalkon... det blir bra... Jag älskar kalkon... (mamman)

 

 

 

Hehe... detta är en frekvens tagen ur senaste avsnittet utav "Ensam mamma söker". En "singelkille" och en mamma är och handlar mat tillsammans, de hade även en liten pojke på ca två år med sig... OCH; jag kan bara TÄNKA MIG att hon kände sig en aning tankspridd där, när hon försökte "jonglera" med en vilsen karl, en gnällig unge och dessutom ett tv - team... SAMTIDIGT. Ja, liksom sju - åringar så kan FAKTISKT "mammor" oxå bli lite smått disträa ibland... Vi mammor kan verkligen konsten att "stänga av öronen" när vi tycker det är behövligt och SKÖNT! ;)

 

 

 

Älskar mitt liv

Älskar min tid

 

Tack för att ni läser min blogg :)

 Ha en bra kväll

   

 

 


Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards