Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av mellar - 27 oktober 2010 21:53

FÖRINGRA ALDRIG EN ANNANS GLÄDJE AV ATT HA GJORT NÅGOT DU SJÄLV  KUNNAT GJORT BÄTTRE

- GLÄDS ÖVER PRESTATIONEN -

VI ÄR ALLA OLIKA

  

 

 

 

 

HEEEELVETE...

 

 

...Utbrast jag i morse - för jag hade redan hunnit dra i mig några klunkar av kaffet INNAN jag ställde mig på vågfan!! Och det vet ju alla som är slavar under DEN EXAKTA viktsiffran, att det är ett stort, fett ALDRIG - I - HELVETET - MISSTAG. För OM man skall få en EXAKT daglig vikt på sitt kroppas så MÅSTE man ställa sig NAKEN, NY KISSAD, OCH FASTANDES på vågen... (gärna på ett ben oxå - men morgon yoga har aldrig riktigt varit min grej - så jag står på två ben... Hm, står ni karlar på två eller tre ben förresten?? För ett ben hade ni nog aldrig fixat. ;)  

 

 

DET GÅR INTE ATT LURA VÅGEN!! ;)

 

 

Jag väger mig varje dag... Jag tycker att det är jättespännande att se de där siffrorna som kommer upp... Förr så hade jag en stående KENO rad för "lite spänning i vardagen" - men att ställa sig på vågen är både betydligt mycket billigare samt ger BETYDLIGT MER UTDELNING än KENO... åt båda hållen då visserligen... ;)

IBLAND, om jag ej är hemma en morgon så får jag lov att låna någon annans våg - men då räknas siffrorna endast som "cirka" och inte helt tillförlitliga. 

IBLAND, så testar jag att ställa mig på vågen mitt på dagen... MEN DET ÄR ICKE ATT REKOMMENDERA; Nä - man skall inte heller ställa sig där på kvällen... Om det inte är en sådan där "gå-och- hänga-sig-för-jag-är-trött-på-mig-själv-kväll. Då kan man likväl köra en "kvällsvikt" då botten troligtvis redan är nådd... ;)

IBLAND, så försöker jag att LURA vågen... Jag ställer mig på vågen - får fram siffror som inte känns helt ok - går av och - STÄLLER MIG IGEN... Av någon outgrundlig anledning så har jag fått för mig att man kan finta vågen genom att få den till att tro att det kanske...

 

...KAN VARA NÅGON ANNAN - OCH DÅ LÄTTARE VARELSE - SOM KLIVER PÅ...

 

...och då alltså inte lilla jag igen. Men nej, vågen är stenhård. Den vidhåller strängt de siffror den valt vid det första vågförsöket obönhörligt.

Men kan man muta en våg tro?? Ta loss batterierna och hota med att köpa de av den billigaste sorten istället...

Jag undrar vad straffet till den som muckar med en våg skulle kunnat bli... 

Viktlöshet kanske... ;)  

 

 

 

 

'Cause it's a bittersweet symphony

this life 
  

 

 

 

 

Ha det bra kära vänner 

KRAM OCH PUSS

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards