Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av mellar - 14 oktober 2010 20:23

SENT SKALL SYNDEN VAKNA!

  

 

  

"Man blir inte mer ungdomlig, bara för att man sover bort dagen"

 

Citat från min Leopulla, som tycker att jag "sover till det" lite väl mycket nu när jag är sjukskriven... ;) Och det har jag sannerligen också gjort må jag säga. Rätt imponerad själv över vilken FÖRTRÄFFLIG cirkulation jag ändå måste ha i mitt as till kropp... Inga ligg/trycksår hittills i alla fall :) Tekniken som jag har "lagt mig till med" nu är att jag stiger upp med barnen på morgonen - hjälper dem med alla betyr - skickar dem till skolan - OCH SOVER SEDAN TILL DET LITE (eller rättare sagt mycket) TILL... OCH DET ÄR UNDERBART! Ja, klockan tio... halv elva... elva... halv tolv.... Jag har testat dem alla... OCH DE FUNKAR ALLA HELT UTAN ANMÄRKNINGAR I PROTOKOLLET...

SÅ; nästa gång ni ser mig... OM ni tycker att jag ser en aning mer "ungdomlig" ut... OCH ni tror att ni bara inbillar er...

NEJ, NEJ, NEJ - Jag har sOOvit mig till en snyggare anblick ;)

  

 

  
Boom, boom, tjoff, poof. Boom, tjoff poof!
O vad det låter bra. Det är O:na i orden som gör d
et.
 
  

  
 
 
Allt går att lappa ihop... även stekta ägg ;)
  
  
  
  
  
"Fika till" - vardagen - med - vänner
  
  
Jag har haft en imponerande "fika sittning" idag... Men GUD - så UNDERBART jag tycker att det är att få komma ut ibland folk och "bara vara", speciellt nu när läget är som i mitt fall... (Veeet, det är en dålig ursäkt för jag hade antagligen gjort på samma sätt under "normala" omständigheter oxå ;) MEN; jag började dagen idag med en "rolig" lunchkopp... sedan tog jag mig en "sund & nyttig" eftermiddagskopp... hann även med en "trevlig & shopping" senkopp för att sedan avrunda med en "mysig" kvällskopp... 
 
Inte alls "dumt" - och inte alls "dumt" sällskap till det. ;)

 
 

 

 

Tack för dagens koppar 

 

 FÖR DETTA ÄR LIVET MINA KÄRA VÄNNER!!

 
Gó kväll gott folk
    

  
 

  
  
 

 


 
 

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards