Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av mellar - 17 oktober 2010 19:59

EN PAKT ÄR ALLTID BRA ATT HA

MEN EN PARTNER ÄR VAD DU BEHÖVER

 

 

 

...Taget ur "Paradise Hotel", vilket jag måste säga är ett ÄNNU sämre program än "Kungarna av Tylösand" - och det trodde man knappast skulle lyckas gå att "tillverka"... MEN JA; jag kollar på båda programmen - om och när lusten faller på...

 

 

SKÖNT ATT MAN FÅR BESTÄMMA SJÄLV VAD MAN VILL TVÄTTA SIN HJÄRNA MED ;)

   

 

 

 

Life is ours, we live it our way
And nothing else matters

 

  

 

 

Jag borde inte... aber ich muss

 

 

Åhhh... VARFÖR har just JAG  begåvats med den MEST FRUKTANSVÄRDA,  MEST OPRAKTISKA, JA... DEN ABSOLUT MEST DRYGA "MEKANISMEN" SOM TÄNKAS KAN = HJÄRNSLÄPP! Vi snackar om att fastna vid en tanke som jag VET är allt annat än viktig i nuläget att bry sig om. Och att hur jag än försöker att skaka av mig min tanke så går det ej. DEN SITTER FAST! Jag ser något jag gillar - letar efter ett behov som detta "något" skulle kunna tänkas täcka upp - finner inget - letar lite djupare - HITTAR ETT BEHOV SOM SKULLE KUNNA TÄNKAS VARA - sen är det kört.

Och när det väl är "kört", då vet jag att det inte går att kompromissa sig till en bättre lösning. Nej, det enda som funkar är att infria tanken med ett inköp. Även, att det egentligen finns tusen mer LIVSVIKTIGA (platt tv a la storskärm, julljusstake snart... en uppsättning babuskor... en självborrande borrmaskin = karl?? ;) saker och ting som borde läggas tid, tankar samt engagemang på - I EN HÖGRE PRIORITERING - så är det bra mycket roligare med dessa NYSKAPADE TANKAR OCH BEHOV som kommer från ingenstans och bara tar över hela mitt väsen... MAGKÄNSLA! Därför skall jag imorgon göra "slag i saken" och gå på min magkänsla (brukar inte bli besviken på den... NÄR DET GÄLLER HEMINREDNING... magkänslan när det gäller klädinköp kan dock diskuteras;) för ett inköp som kommer att ge frid i min lilla hjärna, tanke, själ... för någon vecka eller två i alla fall...

Då nästa A-ha upplevelse plötsligt dyker upp ;)

 

 

  

 

Tänker jag på dig ibland
Det var nånting som fastnat på mig
nåt som aldrig helt försvann
Fanfanfan det skulle varit du

 

Fanfanfan det skulle varit du
  

 

  

 

VARMA KRAMAR I KYLAN

TREVLIG KVÄLL

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards