Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av mellar - 30 oktober 2010 06:00

GLÖM EJ ATT STÄLLA OM TIDEN INATT KLOCKAN 02.00

TILLBAKA SKALL KLOCKJÄVELN!

 

  

 

" På sommaren ställer du fram utemöblerna = klockan ställs fram en timma.

På vintern ställer du tillbaka utemöblerna = klockan tillbaka en timma. "

 

 

 

Ett bra knep att ta till då man aldrig tycks komma ihåg hur det nu var... fram eller tillbaka, tillbaka eller fram ;)

 

 

  

 

HAPPY HALLOWEEN!

 

  

 

 

UTGÅNG I VÄSTERÅS!!!

 

Ikväll mina kära vänner så skall tösabiten MELISSA få lov att gå ut och dansa i VÄSTERÅS - FAN SÅ KUL!!! Det var hur länge sedan som helst som jag var ut i min hemstad och jag ser fram emot detta nåt enormt! 

 

Så; VI SES VÄL I VIMLET???

 

För er som har mig på face och ska ut så finns mitt mobil - nummer där. Bara att höra av sig...

Eller hör av er i alla fall :)

 

 

 

SAKNAR ER DÄRUPPE

   

 

 

 

Jag hoppas hinna träffa lite släkt och vänner men tyvärr blir det aldrig några långa resor "hem". Men lite går det alltid att pussla ihop. Sen får det även bli en vända på stan.

 

SHOPPA SHOPPA SHOPPA

 

 

 

Bli inte rädda för alla spöken och monster nu!

 

KRAM OCH PUSS

 

 

 

 

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards