Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av mellar - 23 oktober 2010 11:21

JAG TÄNKER - ALLTSÅ LEVER JAG!

  

 

 

 

Jiiiippiii!!!

LEO TANTEN IS BACK!!!

 

 

  

Snap out of it now
We're back in the loop and it's time to move on
We're aiming for all or nothing now
We're back in the loop and it's time to go on
For us it is all or nothing now

 

 

 

Ikväll mina KÄRA vänner så skall "hon" ut... "Hon" skall ÄNTLIGEN få DANSA LOSS.... "Hon" skall få dricka gott och umgås med finfint sällskap... Vem "hon" är???

Jo; det är ju jag!

 

PRECIS - DET ÄR JU JAG!!! :D

 

Gissa om jag är lycklig... Det var mitt i sommaren sist jag var ute och partajade. Och för mig känns det som en JÄVLA EVIGHET SEDAN. Jag kommer säkerligen att få lov att ta det rätt lugnt ikväll... Självklart förstår jag själv att jag inte kan gå ut hårt och att kroppen kanske inte orkar dansa på som "förr"... Jag kanske inte kan dansa alls... Allt beror på hur det går med såret - men gud så kul det ändock känns!

 

 

Jag är så lycklig, jag är så lycklig,
Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag,
söndag.
Jag är så lycklig, jag är så lycklig
hela veckan lååååång.

 

 

 

  

 

Man kan resa jorden runt, bara för att finna att det man sökte fanns där hemma 

  

 

 

 

 

STATT öppnar nattklubb igen...

 

(Taget ur BLT idag...) 

 

 

En gång i månaden kommer de över 25 att ha ett eget ställe att gå till....

"DE ÄLDRE (??) BEHÖVER KOMMA UT OCH RÖRA (!!) PÅ SIG"... säger Torbjörn Jonsson.

 

Hm... Vet inte om jag tycker att de "äldre" klassas att vara i en ålder från 25... Vad skulle då vi "över de 30" kallas??? Nä - han måste ha slagit huvudet i en sten... Han säger oxå att: "Många känner att utelivet har stannat av för dem som är NÅGOT ÄLDRE"  (och menar då dem över 25)...

 

VART FAN ÄR VÄRLDEN PÅVÄG - ???

 

Herreguuuud, 25 är väl ingen ålder på en ko ;)

Nä, det där får han nog allt ta tillbaka... Sen; att jag som tolv-åring tyckte att man vid 25 var skitgammal och  sa "att när jag blir stor, typ 25 ska jag vara gift och ha två barn" hör inte hit, jag förstod inte då att... det är ju vid DE  TRETTIO - som livet börjar :) Så - ikväll får jag nu ändå mer att "leva upp till"... Jag får (försöka ;) lägga band på dansformer som foxtrot, polka... ja även buggen... och köra "clubbing" och kanske om de har en strippstång att  jag kasar ner för den... Hm, tar med cykelhjälmen utifall att... Ida (viktväktaren ;) börjar ju på akuten först på Måndag, så innan dess vill jag ej dit på "besök"... ;)

 

 

 

  

 

 

Ha en trevlig kväll!

sug och svälj mina vänner :D

hehe

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards