Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av mellar - 20 oktober 2010 16:50

ANTINGEN SÅ GÖR MAN ELLER SÅ GÖR MAN INTE

"FUNDERA ÖVER" FINNS DET INGET SOM HETER

  





 

 

 

Sometimes your words just hypnotize me...

 

 

Varför har jag inte tänkt på det här med hypnos tidigare??? Visste ni om, att man faktiskt KAN hypnotiseras till precis allt??? Tänk så underbart det hade varit, om jag hade låtit mig "programmeras" till att ÄLSKA nyttigheter, fullkompligt avsky kaloristinna fettbomber... Ja - tänk om jag kunde programmeras till att fullkomligt skutta ner till gymmet och likt ett duracellbatteri köra ett spinningpass - UTAN ATT FUSKA (har bara kört spinning en gång och "hittade" till min stora lycka en "skruv" för reglering av motståndet)...

I programmet jag såg - och som handlade om just hypnotisering, där kunde man gå kurser i konsten att förföra genom att använda någon form av "manipulering" till att få den "utsatte" att fastna på kroken... Hmmm... Låter mer som en bra "dagen - efter - ursäkt " för den som skulle vakna upp i fel säng. Bra att ta till... 

 

 

  

 

 

"SORRY, MEN JAG TROR ATT JAG BLEV HYNOTISERAD"

Bye, bye... ;)

 

 

 

 

JÄÄÄÄVLA VÄDER!!

( Det är INTE Söndag - jag svär så mycket jag vill!! ;)

 

 

Jag blir HELT knäckt... Mitt hår är verkligen inte gjort för detta SKITVÄDER - som vi begåvades med idag... Där var en underbar höstdag när jag gick ner på stan... Solen log - jag log. 

MEN; vad hände sedan? Från ingenstans började regnet att formligen VRÄKA ner. Och det mina vänner - FUNKAR ABSOLUT INTE - UNDER NÅGRA SOM HELST OMSTÄNDIGHETER - NÄR JAG HAR PLATTAT HÅR.

Fy... Världen var blöt - jag var blöt - mitt hår bytte skepnad... jag bytte skepnad. Bläää...  Men jag antar att jag inte skall klaga... Kanske det är som de säger trots allt...

 

 

"Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder"

 

 

BAD HAIR DAY???

Tar med papperspåsen till nästan utomhusvistelse... FÖR NÅGON JÄKLA REGNUTRUSTNING KOMMER ICKE PÅ MIN KROPP - så länge jag har mitt förstånd kvar vill säga... Och ser ni mig med ett fult regnställ på, så kan ni bara tänka "aha..., nu har hon blivit hypnotiserad till en mindre fåfängd och mer praktisk vardag... DEN STACKAREN"  ;)

 

 

 

Även solen har sina fläckar...

  

 

 

Ha en bra kväll :)

 

  

 

 



 

 

 

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards