Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

AJAJ

Av mellar - 24 oktober 2010 18:13

ATT VARA ELLER ICKE VARA - DET ÄR FRÅGAN!?

  

 

 

 

THE BEAUTY AND THE BEAST

 

 

Idag hyllar jag MÄNNEN!

 

Jag tror vi är många kvinnor som bör känna igen oss i följande... Och jag tror även att det är många män som synnerligen känner igen sig om inte annat ;)

Karlar har det (IBLAND ;) rätt jobbigt egentligen... De ser sin kärring göra sig iordning för fest... THE BEAUTY. Hon är vacker som en dag... fräsch som en nyponros... Hon är Guds gåva till mannen... Hon kysser honom farväl, ler med sina nymålade läppar och "blinkar till" lite, i ett dolt budskap om att sängen - väntar - när - jag - sen - kommer - hem... Därefter åker hon på fest, i ett moln av väldoftande parfym, dricker en jävla massa vin och förvandlas till... AND THE BEAST. 

Av läppstiftet finns där bara lite rester i kanterna som minne blott... Den välkammade frisyren har uppnått nya höjder och gången påminner mer om "Bambi på hal is" än den snygga "höftsvängs gången" som hon hade i början på kvällen. OCH - har man tur/otur så kanske man även får en ofrivillig skymt av hennes underbyxor ;) 

 

JAG TYCKER SYND OM ER KARLAR ;)

 

För hon har inte hängt med i att hon faktiskt bytt skepnad... NEJ; hon tror ju fortfarande att hon är the beauty... Hon kommer hem - och likt ett rovdjur stormar/vinglar/rusar hon in genom dörren och gapar till mannen...

 

HONEY - I´M HOME!!

 

  

 

Och det är där mannen till följd kryper ihop på sängen och intar fosterställning... Ja, han ser the beast komma hem - det är inte alls hans kärring som kommer in genom dörren - utan ett sexvrak med bara EN tanke i huvudet... Han blir ju livrädd!!

 

Nej - det är inte alltid lätt att vara man. ;)

 

 

 

 

Bittersweet and strange
Finding you can change 
  

 

 

 

Igår var jag då NÄSTAN ute... Tyvärr missade jag dock det där UTE... Som var själva poängen med kvällen ;) Men hade en jättetrevlig "förfestkväll" med massor av goa brudar, drack gott och lämnade festen när den var på topp... skulle man kunna uttrycka det... ;) OCH JAG MÅR TOPPEN IDAG!!  

 

 

Tack för igår min i särklass vackraste Jessica :)

 

 

 

Ha en bra Söndag...

KRAM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mellar - 13 mars 2013 18:08

- VI KANSKE INTE KAN FÖRÄNDRA VÄRLDEN - - KANSKE INTE DE RUNT OMKRING OSS - - MEN KANSKE VI KAN FÅ MÄNNISKOR ATT TÄNKA TILL - - TÄNKA OM - - TÄNKA NYTT - - DET BEHÖVER INTE VARA EN OMÖJLIGHET - - BARA VI GÖR ETT FÖ...

Av mellar - 14 april 2012 23:41

Maybe I'm not listening... ...so blame it on my A.D.D     Denna kåk har varit våranuti många herrans år.   (Japp, det stämmer. I trettiofyra år har jag bebott denna kropp. )   Denna kåk har varit våroch det har nog satt sina spår. ...

Av mellar - 13 april 2012 20:24

EN LIVSLÅNG KÄRLEKSAFFÄR         Fem år av vänskap...    För fem år sedan satt min Leo o jag en dag på jobbet o pratade, hon ville ha motivation till att sluta röka - jag ville stötta... Vi bestämde oss då för att lägga en peng för v...

Av mellar - 12 oktober 2011 19:29

INGET GOTT SOM INTE HAR NÅGOT ONT MED SIG INGET ONT SOM EJ KAN TILLFÖRA NÅGOT GOTT            Angående det nya "rönet" att en chokladbit om dagen skulle motverka Stroke....       Sonen: Är bra att äta choklad var dag nu, för då ...

Av mellar - 6 oktober 2011 19:17

DE TROR JAG ÄR BLÅÖGD... MEN NEJ - JAG HAR BRUNA ÖGON... ;)            Teknikens under var det ja...     ...Ta det lugnt, ha det bra,du är värd att koppla avLuta dej lugnt tillbaka, välj rätt apparat...       ...Så har då...

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards