Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

FIRST DAY OF MY LIFE

Av mellar - 25 oktober 2010 14:17

This could be the first
Day of my life 

    




 

 

 

MÅÅÅNDAG!!!

(Gäääsp)

 

 

Min första arbetsdag (på en evighet känns det som) är härmed avklarad...  Puh, skrämmande att se hur ABSOLUT INGENTING hade förändrats - trots att jag nästan har varit borta i nära tre månader totalt... Om man då bortser från ett fåtal jobbtillfällen under en veckas tid. MEN; nästan allting var som vanligt...

 

Skönt - eller trist??? 

Bra - eller dåligt???

 

Trevligt att vara tillbaka, var det i alla fall... OCH; det fanns faktiskt en och annan pensionär som hade saknat mig... eller i alla fall märkt min frånvaro... ;)

 

 

  

Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar

 

Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida

 

 

 

Tjohoo!! :D

 

 

Imorgon är sista dagen för mig att bära min mag-gördel... ÄNTLIGEN SKALL DEN AV!! Känns lite skumt att tycka lyx kan vara att få vara SPRITT SPRÅNGANDE NAKEN... Men NEJ - så illa blir det inte att jag kommer att springa runt naken på stadens alla gator och torg... Det är ju HÖST för fan, så kläderna kommer att sitta på... för det mesta i alla fall. ;)

 

 

 

Jag har väntat så länge på just den här dan
Och det är skönt att den äntligen kommer

 

Väntat så länge på just denna dag
Den ger lust när den kommer

 

 

 

Däremot så kom jag med ett genialt "bantningstips" för några veckor sedan.... som jag nu tyvärr måste TA TILLBAKA!! Ja; likt politikerna så lovade jag nog liiite mer än det som verkligen var verkligt. För det har nu visat sig - med facit i hand - att det INTE är en lyckad "bantningsmetod" - att bära gördeln - dygnet runt... Nej,nej,nej.... snarare TVÄRTOM. För vad hände UNDER gördeln tror ni när jag nu börjat "öppnat upp" den igen... Jo - kroppaset har svällt och ÖKAT i omfång!?!

Hm... det kan till VISS DEL (men dock inte endast...) säkerligen bero på att jag haft ett fruktansvärt "baka - kakor - och - fika - skov" förenat med en "jag - är - döende - och - kan - därför - helt - legitimt - ligga - på - soffan - o - avstå - motion - skov" ...

 

MEN DETTA ÄR DET NU - HUR SOM HAVER - SLUT MED MINA KÄRA VÄNNER...

 

JAG HAR NU TAGIT KLIVET IN I HÄLSOLANDET ;)

 

 

Skön Måndag på er!

KRAM

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mellar - 13 mars 2013 18:08

- VI KANSKE INTE KAN FÖRÄNDRA VÄRLDEN - - KANSKE INTE DE RUNT OMKRING OSS - - MEN KANSKE VI KAN FÅ MÄNNISKOR ATT TÄNKA TILL - - TÄNKA OM - - TÄNKA NYTT - - DET BEHÖVER INTE VARA EN OMÖJLIGHET - - BARA VI GÖR ETT FÖ...

Av mellar - 14 april 2012 23:41

Maybe I'm not listening... ...so blame it on my A.D.D     Denna kåk har varit våranuti många herrans år.   (Japp, det stämmer. I trettiofyra år har jag bebott denna kropp. )   Denna kåk har varit våroch det har nog satt sina spår. ...

Av mellar - 13 april 2012 20:24

EN LIVSLÅNG KÄRLEKSAFFÄR         Fem år av vänskap...    För fem år sedan satt min Leo o jag en dag på jobbet o pratade, hon ville ha motivation till att sluta röka - jag ville stötta... Vi bestämde oss då för att lägga en peng för v...

Av mellar - 12 oktober 2011 19:29

INGET GOTT SOM INTE HAR NÅGOT ONT MED SIG INGET ONT SOM EJ KAN TILLFÖRA NÅGOT GOTT            Angående det nya "rönet" att en chokladbit om dagen skulle motverka Stroke....       Sonen: Är bra att äta choklad var dag nu, för då ...

Av mellar - 6 oktober 2011 19:17

DE TROR JAG ÄR BLÅÖGD... MEN NEJ - JAG HAR BRUNA ÖGON... ;)            Teknikens under var det ja...     ...Ta det lugnt, ha det bra,du är värd att koppla avLuta dej lugnt tillbaka, välj rätt apparat...       ...Så har då...

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards