Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

MEDIAKÅT

Av mellar - 29 oktober 2010 11:27

ATT VILJA BETYDER INTE ATT MAN SKA

(Citat från min dotter... ;)

  

  

  

  

  

  

I saw her today,
I saw her face,
It was a face I loved, and I knew,
I had to run away,
And get down on my knees and pray

  (hehe... ;)

  

 

 

 

Att träffa en KÄNDIS! ;)

    

  

Åhhh.... SHIT - idag är jag och några arbetskollegor med i BLT...

Borde inte Mediafolket, liksom vårdfolket bära en VÄL SYNLIG LEGITIMATION som VÄL SYNLIGT VISAR OSS STACKARE att det är en STOR INTERNATIONELL TIDNING som vi plåtas för... hehe, ok kanske inte internationell då (eller stor ??, SORRY Konstapeln ;) men känns ju "stort" för en annan som knappt brukar fastna på bild att ens få vara med och titta fram med sitt lilla face på bilden... ;)

Ärligt så trodde jag att fotografen som fotade oss var ifrån våran  egna tidning, GLÖDEN - som brukar ges ut lite "internt", för där fanns ingen info som tydde på att hon kom från BLT.... Och ända gången man ser en pressfotograf "in action" brukar vara på fotbollsmatcherna... o då är det oftast karlar med...

 

METERSLÅNGA PENISFÖRLÄNGARE PÅ SINA KAMEROR ;) 

 

Men, klart det känns kul att årets notis i tidningen blev en aning större än förra årets samt att det faktiskt uppmärksammas något positivt om oss i vården!!!

 

 

 

TACK BLT - TACK LYCKEBY HEMTJÄNST - TACK JURYN

  

 

 

 

 

SEN; att jag som ett eget "kvitto" på det jag själv länge vetat - att jag är allergisk emot att jobba - är en annan sak ;) För vad tror ni hände redan efter att jag tillbringat mina fem första timmar på arbetet, efter denna långa hemmatillvaro??

JO; EN FET, FUL, FUCKING BÖLD KOM FRAM på min kind... (stor som en finne då visserligen, men jag tror inte att jag kan få finnar så därför utgår jag ifrån att det är ett allergiutslag. ;)

Dvs, ett vetenskapligt bevis på att jag inte tål att  jobba och istället - för hälsans skull - borde vara en lyxhustru... eller något! ;)

 

 

 

 

  

 

 

HA EN UNDERBAR HELG GOTT FOLK!

 

(Och, jag hoppas ni alla springer till affären nu och köper er ett EX av BLT - SÅ NI ALLA KAN FÅ EN LITEN DEL AV MIG HOS ER!! ;D hehe.... )  

 

KRAM OCH PUSS

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mellar - 13 mars 2013 18:08

- VI KANSKE INTE KAN FÖRÄNDRA VÄRLDEN - - KANSKE INTE DE RUNT OMKRING OSS - - MEN KANSKE VI KAN FÅ MÄNNISKOR ATT TÄNKA TILL - - TÄNKA OM - - TÄNKA NYTT - - DET BEHÖVER INTE VARA EN OMÖJLIGHET - - BARA VI GÖR ETT FÖ...

Av mellar - 14 april 2012 23:41

Maybe I'm not listening... ...so blame it on my A.D.D     Denna kåk har varit våranuti många herrans år.   (Japp, det stämmer. I trettiofyra år har jag bebott denna kropp. )   Denna kåk har varit våroch det har nog satt sina spår. ...

Av mellar - 13 april 2012 20:24

EN LIVSLÅNG KÄRLEKSAFFÄR         Fem år av vänskap...    För fem år sedan satt min Leo o jag en dag på jobbet o pratade, hon ville ha motivation till att sluta röka - jag ville stötta... Vi bestämde oss då för att lägga en peng för v...

Av mellar - 12 oktober 2011 19:29

INGET GOTT SOM INTE HAR NÅGOT ONT MED SIG INGET ONT SOM EJ KAN TILLFÖRA NÅGOT GOTT            Angående det nya "rönet" att en chokladbit om dagen skulle motverka Stroke....       Sonen: Är bra att äta choklad var dag nu, för då ...

Av mellar - 6 oktober 2011 19:17

DE TROR JAG ÄR BLÅÖGD... MEN NEJ - JAG HAR BRUNA ÖGON... ;)            Teknikens under var det ja...     ...Ta det lugnt, ha det bra,du är värd att koppla avLuta dej lugnt tillbaka, välj rätt apparat...       ...Så har då...

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards