Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

SKÖN HELGPUST

Av mellar - 31 oktober 2010 20:23

VANLIGASTE FRÅGAN PÅ EN SÖNDAG MÅSTE ÄNDÅ VARA:

HADE NI KUL IGÅR??... ELLER KANSKE:

HADE JAG KUL IGÅR??  ;)

 

 

  

 

 

 

 

UNDERBARA WEEKEND!

 

 

 

 

Country Road

 take me home

 to the place...

 

...Västerås

   

 

 

 

Igår så ÄNTLIGEN fick Leotanten UT PÅ DANS!

Och -  dessutom - ÄNTLIGEN -  ut på dans - i sin hemstad! OCH -  dessutom - ut på dans - i sin hemstad - TILLSAMMANS med Sina underbara tjejer!  :)

 

Japp - jag var absolut klassad som en TANT där dansen ägde rum. Blue Moon Bar har nog en "max taxa" på 25 bast, och det kan ENKOM ha varit att vi tre sköna bönor som var ut, ser ut som just 25 (tänk för att vi gör det FAKTISKT!! ;) som gjorde att vi blev insläppta i huvud taget. För där var INGEN över 25 bast, så långt mitt vin-o-drink-stinna öga kunde skåda skarpt... ;)

Hm... Kan sen svära på att jag även såg en manlig kanin där i vimlet... Och han med "ormskägget" i filmen "Pirates of Caribbean" oxå... Skumt. ;)

 

MEN; hur en av Sveriges största städer kan stänga redan vid två är för mig en gåta???

 

"Turligt" nog så fick vi igår en extra timma, tack vare tidsomställningen att disponera på bästa sätt. Men, vi leopardkärringar tyar inte alltid med att hålla ångan uppe hela natten igenom, så vi åkte snällt hem i PRECIS LAGOM TID för att inte avslöja våran rätta identitet!

Och kul hade vi kvällen igenom!! Fötterna värker idag, ja - jag har fan till och med en gnutta träningsvärk... Och väskan stinker äcklig BIRA...

 

Dvs, BÄRS - BÄRS - BÄRS!

(Blä - blä - blä ;)

 

OTROLIIIIIGT... som allas vår Gunde skulle ha sagt ;)

 

 

Måste varmt få rekommendera Tapasen på Tabasco som var kanongod, så mysigt att bara sitta över en massa härliga små rätter och dricka underbart gott "rötjut" i goda vänners lag :)

  

 

TACK Petra och Anne-Mari för en super mysig kväll

 

 

 

 

Fick idag veta att det visst finns en vetenskaplig studie som påvisat... att det ENDAST är kvinnor över de trettio.... SOM STÄLLER VÄSKORNA PÅ GOLVET OCH SEDAN STÅR I EN CIRKEL KRING VÄSKORNA OCH DANSAR... HMMM...

 

 

Får lägga av med det nu då ;)

 

 

TREVLIG KVÄLL!

KRAM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mellar - 13 mars 2013 18:08

- VI KANSKE INTE KAN FÖRÄNDRA VÄRLDEN - - KANSKE INTE DE RUNT OMKRING OSS - - MEN KANSKE VI KAN FÅ MÄNNISKOR ATT TÄNKA TILL - - TÄNKA OM - - TÄNKA NYTT - - DET BEHÖVER INTE VARA EN OMÖJLIGHET - - BARA VI GÖR ETT FÖ...

Av mellar - 14 april 2012 23:41

Maybe I'm not listening... ...so blame it on my A.D.D     Denna kåk har varit våranuti många herrans år.   (Japp, det stämmer. I trettiofyra år har jag bebott denna kropp. )   Denna kåk har varit våroch det har nog satt sina spår. ...

Av mellar - 13 april 2012 20:24

EN LIVSLÅNG KÄRLEKSAFFÄR         Fem år av vänskap...    För fem år sedan satt min Leo o jag en dag på jobbet o pratade, hon ville ha motivation till att sluta röka - jag ville stötta... Vi bestämde oss då för att lägga en peng för v...

Av mellar - 12 oktober 2011 19:29

INGET GOTT SOM INTE HAR NÅGOT ONT MED SIG INGET ONT SOM EJ KAN TILLFÖRA NÅGOT GOTT            Angående det nya "rönet" att en chokladbit om dagen skulle motverka Stroke....       Sonen: Är bra att äta choklad var dag nu, för då ...

Av mellar - 6 oktober 2011 19:17

DE TROR JAG ÄR BLÅÖGD... MEN NEJ - JAG HAR BRUNA ÖGON... ;)            Teknikens under var det ja...     ...Ta det lugnt, ha det bra,du är värd att koppla avLuta dej lugnt tillbaka, välj rätt apparat...       ...Så har då...

Presentation


It´s my party!

Skriv gärna en kommentar,
Ställ en fråga,
Respons är alltid positivt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

showroom


Ovido - Quiz & Flashcards